Tuesday, August 23

Weekend hari Ahad baru nie

Bangun pagi Hessa mesti mau makan. Dia laa nie Heinz punya baby food tue satu botol selamber jea bole habiskan. Tapi normally bagi dia 3/4 jea laa dari sebotol tue. Pastu laa nie, dia rajin berak bila time makan. Selamber jea. Meneran2 pastu buat gaya geli geleman..hahaha.


Lepas makan mestilah kena mandi. Kalau tak kompom laa berlengas badan si Hessa nie. Dia makan comot2. Tumpah merata. Dah laa dia laa nie suka main sembur2 air liur/makanan heinz nie. Kakak Yayai dia tolong mandikan pagi nie. Kakak Yayai n Abang Aiman Hessa tido di Melawati sampai weekend depan pasal parent diorang outstation.


Lepas zohor macam tue pi saja round2 Great Eastern Mall. Tok Ayah Hessa suruh bawak Hessa jalan2. Dia kata Hessa kena bawak jalan2 pasal semalam dia tak kluar jalan2. Waktu dekat Great Eastern Mall tue siap ada belly dancing lagi. Kurang pahala aku..hahaha.


Waktu dekat Great Eastern Mall aku jumpak baby punya hat yang sangat comel (bagi aku laa). Terus aku angkat. Aku pakaikan dekat Hessa pon dia ok jea. Kalau tak, mmg susah lah nak letakkan benda dekat kepala dia. Dia sure mengamuk. Tapi hat owl nie dia ok plak. Maybe owl tue sama macam dia. Suka berjaga malam. Hehehehe.


Petang tue pi berbuka puasa dekat Rawsha. Kedai makanan arab dekat area roundabout Kg Pandan.


p/s: camera digital aku (GF1) skrang nie problem. Aku nak hantar service centre dia nanti. Hopefully bole dapat before raya. Kalau tak potong cukup time raya takdak camera.

2 comments:

Pekji said...

Jin, ni semua guna gf1 ke?
ajar aku. FOC dah le

zaid said...

comel sgt dh hat owl tu. me like!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...