Wednesday, August 24

The day she got pierced


Kitaorang baru balik dari tindik/piercekan telinga Hessa nih. Menangis kejap dia tadi. Actually Mommy Hessa nak buat since Hessa umuq 3 bulan lagi. Tapi aku dengan Tok Ayah Hessa tak bagi buat lagi. Tadi pon aku and Tok Ayah Hessa macam tak berapa setuju nak buat sgt. Tapi Mommy Hessa dengan Puan dah sepakat nak tindikkan dia malam nie. So aku dengan berat hati (+cuak) terpaksa laa bawak.

Tadi pi tindik dekat Habib Alpha Angle Wangsa Maju. Dekat jea dengan umah. Actually kitaorang dah mmg tanya Dr Vernon. Dia cakap takdak problem nak tindikkan baby time kecik. Infact ada setengah yang tindik time baru2 lahir pon ada. Tadi akak yang tindikkan Hessa pon cakap actually lagi senang tindik masa baby compare to umur 2-3 tahun. Pasal umur-umur macam tuh budak dah pandai mengelak and lagi susah nak tindikkan.

Kalau sapa2 nak tindikkan baby aku suggest laa pi dekat Habib Alpha Angle nih pasal akak nie baik and bagi aku dia tindik dengan bagus. Akak nie nice and gentle jea tindikkan Hessa. Hessa menangis tadi pon kejap jea. Owh btw lupa nak cakap. Mostly kedai emas mmg taknak or tak berani tindikkan baby pon. Byk2 wife aku tanya normally depa nak tindikkan budak yang 3years old and above.

p/s: cuak jugak laa tgk Hessa kena tindik. And berdebar2 nak angkat kaki bawak Hessa masuk Habib Jewel tadi. InsyaAllah ada rezeki nanti Daddy belikan Hessa ear ring yang cantik skit (yang nie biasa jea untuk tindikkan jea)

1 comment:

cik ecah said...

yeayyyyy..hessa dah ada subang rayaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...