Tuesday, October 25

Her three cute ferrets

Kalau hangpa semua perasan, aku dulu pernah cerita pasal ferret2 aku dekat SINI and SINI. Aku ngan wife amatlah sayang 3 ekoq ferrets nih. Depa dah macam family for aku and wife. And kami harap sangat Hessa ok and tak allergic dengan depa.

Actually since Hessa umuq 4-5 bulan, aku and wife dah start bagi Hessa kenal-kenal dengan 'abang2 and kakak' ferret dia. Tapi just bagi dia tgk jea laa Mika, Kushka and Momon bila depa dalam cage. No touch touch etc. Tok Ayah pon rajin bawak hessa lepak tepi kolam ikan Tok Ayah sambil2 Hessa tgk Mika, Momon and Kushka. Alhamdulillah Hessa macam suka dengan Mika, Kushka and Monshter. Dia excited bila tgk abang2 and kakak ferret dia tuh.

So baru baru nie, awal bulan baru nie kot, kami start bagi Hessa main-main dengan Mika Kushka and Momon, Kalau weekend, Hessa breakfast sambil main-main dengan Abang Mika, Abang Momon and Kakak Kush dia. Punyalah happy Hessa kalau tengok Mika, Momon and Kushka. Melompat-lompat Hessa kalau tgk gelagat ferret2 comel kitaorang tuh. Tapi tak bole bagi Hessa pegang depa betoi2 lagi laa. Takut dipenyet/picitnya Mika Monshter and Kushka nanti by Hessa. Hehehe :D





Aku hope sgt, umuq Mika, Monshter and Kushka panjang so that Hessa besaq skit dia bole main betol2 dengan depa nih. Or maybe, at least; bila besaq nanti Hessa ada moment to cherish about her 3 cute ferrets. InsyaAllah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...