Friday, November 11

I wanna grow old with you


Even let you hold the remote control :P

Nie video amik time malam Raya Haji baru nie. Tapi aku nak upload guna Youtube tak lepas. Nie baru lepas. Tue pon guna Vimeo. Owwhhh btw Hessa si kecik nihdah tumbuh 2 batang gigi kat belah bawah. Maka dengan ketumbuhan 2 batang gigi kecik nie; laa nie semua benda dia nak makan. Nak masukkan dalam mulut dia. Nak kunyah semua benda. Benda fav dia nak bawak masuk mulut remote control nie laa. Semua jenis remote dia nak telan. Remote kipas, remote tv, remote dvd, remote aircond etc..hehehe :p

Btw aku laa nie dekat Kota Kinabalu. Kol 9 tadi sampai. Esok aku dah nak kena gerak pi Keningau and pastu pi Sook, Pagalungan dengan Pensiangan. Pagalungan tue aku google 15min jea dari Kalimantan Indonesia by boat ride. Info and gambaq pasal Pagalungan and Pensiangan bole view dekat sini and sini. Aku tak sure kat sana ada line internet dengan phone tak (maybe aku dah balik KL balik baru aku dapat update blog Hessa nie kot). Ikut aku google, bole tahan pendalaman tempat2 nie. Hopefully kerja aku takdak problem and dapat balik ikut schedule.

Tadi waktu aku nak tinggalkan Hessa aku rasa sedih sgt. Kalau biasa aku outstation aku ok jaa. Pasai Mommy Hessa ada. Tapi kali nie rasa sedih pasal nak kena tinggalkan Hessa sorang2 dengan Puan and Tokyah without Mommy dengan Daddy. Hopefully Hessa ok dengan Puan and Tokyah (+Abg Aiman, Kakak Yayai and Papa Boy dia). InsyaAllah.

To Hessa. Behave tau! Jgn nakal2 buli Tokyah and Puan ok! Sorry Daddy ngan Mommy kena pegi work. Nanti Mommy ngan Daddy balik eh sayang! Take care tau sayang! Love you!!!

p/s: Daddy rindu Hessa dengan Mommy :(

1 comment:

zaid said...

jon, gua mmg respek lu la bro. what a sweet father you are, and i am not...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...