Thursday, April 7

Just don't know what to do with myself



Malam nie aku tidoq Puncak Jalil for 1st time since Hessa ada. Kalau tak sure time nie aku tgh bagi Hessa minum susu and pastu burrpppkan dia. Tak pon mesti time skang nie aku tgh layan Hessa kelip2 mata pasal dia tanak tido lagi (Hessa jet lag kata Papa Boy dia..hehehe). Kalau tak pon sure aku tgh tukar pampers dia pasal dia poop poop or pee pee byk. Tak pon maybe aku tgh dukung or dodoikan dia pasal dia tanak tido lagi and nak aku layan dia.

Abg Mika, Abg Momon and Kakak Kush cakap "Hi" dekat Hessa nie. Diorang tak sabar nak tunggu Hessa besar skit, nanti diorang nak main ngan Hessa.

Sorry sayang daddy tido Puncak Jalil malam nie. Hessa jgn buli Mommy eh! Jgn buli mintak Puan n Tok Ayah dukung Hessa saja tau! :p. Esok malam daddy dodoikan Hessa eh! Promise!

Love you sayang! Goodnite. Sleep tight. Kiss Kiss!

p/s: Daddy rindu Hessa!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...